facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

środa, 1 marca 2017

two ootd sets with cigarette trousers









PL: Jeden z moich ulubionych rodzajów spodni - cygaretki w dwóch bardzo prostych i zwyczajnych zestawieniach. Pierwsza opcja dzięki szpilkom w szpic jest bardziej klasyczna, ale jednak nie do końca - za sprawą dość oryginalnej bluzy. Druga wersja z butami sportowymi - raczej nietypowa, ale za to jakże praktyczna i wygodna. 

Bluza: tutaj
Top: tutaj
Spodnie: Bonprix
Buty (I): no name
Buty (II): Nike Air Max

ENG: One of my favorite kind of trousers - cigarette pants in two very simple outfits. The first set due to the pointy heels is more classic but not completely - thanks to a fairly original hoodie. Second version with sneakers is quite unusual, but really practical and comfortable

Hoodie: here
Top: here
Trousers: Bonprix
Shoes (I): no name
Shoes (II): Nike Air Max

67 komentarzy:

  1. I love red style :) You looks beautiful!kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz w obydwóch stylizacjach, a czerwień na ustach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bluza z ustami i spodnie:) ślicznie Ci w czerwieni:*
    14,95; 5,95:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, oba zestawy bardzo mi się podobają, klikam

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja cała mi się podoba :) fajna bluza z całusem :) ale jakoś buty do mnie nie przemawiają ... nie w moim stylu ale kolory mają ciekawe :-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą bluzę i jej jakość jest tak tragiczna a nie wspomnę o rozmiarze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje świetne! Bardzo udane połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love both, I've never worn this style of trouser but I love the looks, I think I do like the red shoes more :)

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodnie a za razem stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Niestety mi niezbyt pasują spodnie typu cygaretki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. oba zestawy genialne <3 jednak ten 2 chyba najbardziej przypadł mi go dustu poprzez swoją sportową wersję przełamaną cygaretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W swojej szafie nie mam ani jednej pary cygaretek! :O

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie fajną masz fryzurę na tych zdjęciach. ;) ta druga bluza świetna, zresztą pierwsza też. ;) i niezły pomysł z tymi cygaretkami, oryginalne i bardzo fajne połączenie. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. I loved both outfits, they are beautiful in a different way. The trousers are sooo sweet, and the first look with the red shoes, I really loved, with the nice sweater! And then the second, with sneakers, look comfortable and I think you look beautiful with both outfits! Hope you have a very lovely day!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I adore your trousers, you look divine in both outfits! <3


    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Those pants are amazing, and they look like they'd be really comfy!

    Francesca
    www.vintagelillies.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wielką fanką cygaretek, więc każda stylizacja z nimi w roli głównej zawsze będzie mi się podobać :)
    Z tych dwóch Twoich wybieram pierwszą, bo bluza urzeka tym wzorem - z miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza bluza śliczna ;) już ją chyba widziałam. Lubię twoje zdjęcia <3
    14,95$, 5,95$ :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam ani jednej pary cygaretek w swojej szafie ;o Twoje zestawy wyglądają bosko, jednak ja czuje się bardzo źle w czerwieni :(

    OdpowiedzUsuń
  20. You look great, those trousers are so cute!

    http://www.myclusterofthoughts.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love them both, such fun tops.

    OdpowiedzUsuń
  22. Those pants look great with the two sweaters. You did great combinations!
    Steal4Style.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ubrałabym drugi zestaw :) 14,95 , 5,95 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba warianty są świetne, wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybieram wersję sportową! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A widziałam na fejsie :) Spodnie są prze-koty !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za takimi spodniami. ALE Ty swietnie w nich wygladasz! Fajne zestawy ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w Twoich spodniach, ale bluzy też magia. Świetne stylów- Uwielbiam tu wpadać i sprawdzać czym tym razem mnie zaskoczysz i zainspirujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love both outfits and those pants are super cute. Great styling.

    March and May

    OdpowiedzUsuń
  30. I love both these outfits! The first one would be something I would wear on a do-nothing-all-day kind of day, looks so comfy!

    Reine | Sincerely Reine

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga stylizacja świetna! Idealna dla mnie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluza jest genialna! (14,95; 5,95) Buziaki!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzeczka z ustami jest boska, w a połączeniu z czerwonymi spodniami super !

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega spodnie! Zestaw z adidasami jest suuper! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. I love both ways that you styled the pants. You looks stunning!
    Have a wonderful weekend, sweetie.
    X
    Miri

    http://currentlywearing.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Honestly, I really love both sets! The first one with the heels has a chic vibe but also fun with the hoodie. And you know how I feel about sneakers, they're just so comfy and the way you styled the ciggie pants and lips print top is casual with a touch of RED! I know you love this color and it looks so FRESH on you! Aside from the pants which I love, you look super in your high ponytail! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarna bluza jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio sama wyciągnęłam moje czerwone spodnie z szafy, na Tobie leżą idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooooh! I love both sets! They're so fun! And they look very comfortable. You are so gorgeous, darling! Hope you have a lovely weekend. :)

    ~Lindsey
    http://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Love how versatile this trousers are. And your tops are gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice looks, i love your trousers

    OdpowiedzUsuń
  42. The second one is amazing!

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obie stylizacje bardzo mi się podobają! ❤

    OdpowiedzUsuń
  44. lovely comfy look! madly love your pants - so hot!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  45. Lovely outfit!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  46. Cygaretki sa swietne, tez je uwielbiam, szczeglnie wiosna! Oba zestawy, niby tak inne, a swietne i sama chetnie bym je zalozyla! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovely in red! Both looks are super fab on you.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  48. These red trousers are stunning. Love both outfits!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Stunning outfits! Cool pants!
    Love your style!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  50. Those pants are all kinds of amazing. Love it styled with that first hoodie.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bluza z pierwszego zestawu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Love the vibrant colors! And that lip sweatshirt is so darling :)
    xx
    josephine
    www.josephineellen.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Those trousers are fierce!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Aw, these are the cutest. I like both looks but I think the second with the lips top is my favourite. xx/Madison
    http://fashiontalesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mükemmel görünüyor hepsi, tebrikler.

    Blog siteme beklerim herkesi...

    www.serdarilefutbol.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie wyglądasz :) Pasuje Ci czerwień :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten look widziałam już dawno i jakoś niedotarłam do niego wcześniej na bloga. Ale wyglądasz w nim po prostu bosko! Jestem zachwycona zarówno pierwszą jak i drugą wersją. Bluza w pierwszej jest genialna i tak urocza, że brak mi słów. A połączenie z Nikami w drugiej jest wyśmienite! Cudo!

    OdpowiedzUsuń